1/5 - (1 امتیاز)

راس گیری چک در نرم افزار هلو

یکی از امکانات ویژه نرم افزار هلو امکان راس گیری چک ها می‌باشد و بسیار مناسب برای فروشگاه‌ها یا شرکت‌هایی است که بیشتر مراوده آن‌ها با چک می باشد یکی از مشکلاتی که معمولا در مورد توافق با مشتری مد نظر صاحبان کسب وکار قرار می گیرد پرداخت یا دریافت چک های متعدد با تاریخ های مختلف می‌باشد یک از روش های حل این مشکل محاسبه راس چک ها درنرم افزار هلو می باشد در این امکان در نرم افزارهلو می‌توانید چک های گرفته شده از مشتری را با توجه به تاریخ مبدا آن راس گیری و دریافت نمایید.

راس چک ریالی در نرم افزار هلو

جهت محاسبه راس چک ریال ابتدا نام طرف حسابی را که از آن چک دریافت کردید مشخص کنید سپس تاریخی را که می خواهید راس چک از آن تاریخ محاسبه شود را درقسمت تاریخ مبدا وارد کنید.

راس چک زمانی در نرم افزار هلو

با انتخاب این گزینه نرم افزار هلو بطور خودکار راس چک هایی که در این فرم وارد کردید را محاسبه می‌کند، تاریخ محاسبه شده بدین معنی است چک های وارد شده معادل یک چک در چه تاریخی می‌باشد. ابتدا در تاریخ مبدا، تاریخی که مد نظر دارید تا نسبت به آن تاریخ راس چک ها در نرم افزار حسابدرای هلو محاسبه شود وارد کنید سپس در ستون تاریخ، تاریخ چک و درستون مبلغ، مبلغ چک مورد نظر را وارد کنید. در سطرهای بعدی نیز تاریخ و مبلغ سایر چک‌ها از صفحه کلید را فشار دهید. باf5 وارد نمایید. جهت محاسبه راس چکهای وارده بر روی دکمه محاسبه مجدد کلیک کنید.