به طور کلی منظور ما از سیستم های تحت وب چیست؟
یعنی شما میتوانید کلیه برنامه ها و نرم افزارهای حسابداری و ویندوزی خود را (شامل نرم افزار های مالی، اداری،بیمارستانی، اتوماسيون اداری و…) به نسخه قابل استفاده بر روی بستر وب با مرورگرهای مختلف تبديل نمایید، وبتوانید از آنها به صورت تحت وب و آنلاین در هر زمان و در هرکجا استفاده نمایید.

منظور از هلو تحت وب چیست؟

حالا نرم افزار حسابداري هلو تحت وب رو به طور خلاصه و به زبان ساده و عاميانه براتون توضیح میدیم:

اگر شما از نرم افزار حسابداري هلو تحت ويندوز که روي سيستم کامپيوتري يا لپ تاپ شما نصب شده استفاده مي کنيد و نياز داريد که در هر زمان از شبانه روز و در هر کجاي دنيا که هستيد به نرم افزار حسابداري و اطلاعاتتون دسترسي داشته باشيد ميتونيد از نسخه تحت وب هلو استفاده بکنيد ، بدون اينکه حتی نياز به نصب داشته باشید.يعني با استفاده از اين قابليت عالي و شگفت انگيز شما ميتونيد به راحتي و به سرعت از طريق بستر اينترنت و با مرورگرهاي مختلفي که در دسترس دارين ،تنها از طريق وارد کردن IP مورد نظرتون در مرورگر نرم افزار حسابداري خودتون رو روي هرسيستم دلخواهي از جمله گوشي موبايل و تب لت اجرا کنيد و بتونيد ثبت اطلاعات و اسنادتون رو انجام بدين و يا گزارش هاي دلخواهتون رو تهيه کنيد.

حالابازهم به بيان ساده تر براتون توضيح ميديم که چه کساني و چگونه ميتوانند از نرم افزار حسابداري تحت وب هلو استفاده کنند و چه فايده اي براي مشاغل گوناگون داره؟
  1. مثلا مديران و صاحبان سرمايه که يک شعبه مرکزي دارند و ميخواهند که بين شعبه ي مرکزي ، کارخانه ، دفتر فروش ، انبار ، توزيع کننده کل، توزيع کننده جزء و فروشگاه هاي خودشون ارتباط برقرار کنند و اونها را به صورت يکپارچه از مکان هاي مختلف مديريت کنند.

قابلیت های تحت وب کردن:
•امکان ایجاد شعبه به هر تعداد
•امکان کنترل و نظارت دقیق بر شعب زیرمجموعه
•امکان تبادل اطلاعات بین شعب
•نمایش کوچکترین اختلاف حسابی بین شعب
•امکان اطلاع رسانی در تغییر قیمت کالا یا خدمات به تمام شعب
•امکان ارسال اسناد و فاکتورها به صورت اتوماتیک بین شعب

2- مثلا براي شرکت هاي توليد کننده بزرگ که شعبات مختلفي در سطح کشور دارند و ميخواهند که بين سيستم فروش و حسابداري شعبات مختلف مثلا شعبه تهران، شيراز ، مشهد و… ارتباط برقرار کنند.

3- مثلا براي مواردي که بين انبار ، حسابداري کارخانه و شعبات از دفتر مرکزي فاصله و مسافت زيادي وجود داشته باشه که از طريق کابل کشي و سيستم هاي وايرلس امکان برقراري شبکه داخلي وجود نداشته باشه چاره اي جز استفاده از چند نرم افزار و ادغام گزارشات آنها( روشي زمانگير با هزينه بالا و درصد خطاي بالا) يا خريد نرم افزار هاي تحت وب وجود ندارد.که در روش دوم يعني استفاده از سيستم تحت وب و دورکاري مي توان از نرم افزارهاي هلو در بخش هاي مختلف مجموعه کاري خود مانند حسابداري، مديريت، انبار ، سالن توليد ، تمامي شعبات و … استفاده نمود.

نرم افزار حسابداری هلو تحت وب

نرم افزار حسابداری هلو تحت وب

4-حسابداران، حسابرسان و مديران مالي که کار مالي و حسابداري چندين موسسه ، فروشگاه يا شرکت رو برعهده دارند و فرصت کافي براي حضور دائمي در مجموعه را ندارند.، ميتوانند از راه دور و از طريق دورکاري فعاليت هاي خود را انجام دهند.

5- مديراني که شعبات مختلفي دارند و فرصت بازديد روزانه و گزارش گيري از حساب و کتاب ها و ميزان فروش و…. را ندارند.

6- در سيستم هاي فروش ويزيتوري و بازاريابي براي مطلع شدن ويزيتور يا بازارياب از موجودي واقعي و فعلي انبار به صورت آنلاين براي ارسال و ثبت سفارش خريدو فروش در سيستم مرکزي فروش و ارائه فاکتور به صورت آني.

7- در سيستم هاي سفارش گيري رستوران ها ، براي ثبت سفارش غذاي مشتريان توسط گارسون از طريق تب لت در سيستم آشپزخانه و يا صندوق ونيز صدور فيش به صورت آني.

8- براي استفاده کليه افرادي که به امنيت سيستم اهميت ميدهند و تقاضا دارند ثبت اطلاعات در سيستم سرور مرکزي انجام شود و تمايل ندارند ساير کاربران به سيستم سرور و اطلاعات دسترسي داشته باشند .

9- مناسب کليه افرادي که به دلايل گوناگون به سيستم سرور مرکزي دسترسي ندارند و بايد از طريق دورکاري و بااستفاده از سيتم تحت وب ثبت ها و گزارشات خود را انجام دهند.

10- کساني که تمايل دارند که در هر ساعت از شبانه روز و در هرکجاي دنيا بتوانند به سيستم مالي خود دسترسي داشته باشند.

برخی از مهمترین مزیت های نرم افزار حسابداری هلو تحت وب :

1- میتوان کلیه اطلاعات را فقط در سرور مرکزی ذخیره کرد به گونه ای که سایر کاربران به آن دسترسی نداشته باشند.
2- میتوان از یک نرم افزار به صورت یکپارچه برای کلیه شعبات، انبار، کارخانه و … استفاده نمود.
3- مدیریت متمرکز تمامی شعبات کسب و کار شما به صورت آنلاین(صاحبان مشاغل گوناگون)
4 – میتوان برای سهولت در گزارشگیری و کنترل کاربران اطلاعات را در یک بانک اطلاعاتی واحد تجمیع نمود.
5- عدم نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری و سروربرای تعداد کاربران محدود
6- امکان ذخیره سازی اطلاعات توسط سرور بصورت خودکار در زمان قطع ارتباط با سرور مانند قطع شدن اینترنت، قطع برق و ادامه کار پس از اتصال مجدد کاربر
7- میتوان به نرم افزارحسابداری از هر کجای دنیای و در هر زمان از شبانه روز متصل شد.
8- میتوان به استفاده از سرعت بالای سرور توسط کاربران سیستم نیز اشاره کرد.
9- امکان ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران به صلاح دید مدیر سیستم
10- هزینه بسیار اندک جهت راه اندازی اولیه و پشتیبانی مستمر به صورت سالانه
11- امکان اتصال پرینتر و بارکد خوان به سیستم هر کاربر بصورت کاملاً مجزا
12- امکان ایجاد کاربر جدید در سرور در کمترین زمان ممکن
13- امنیت اطلاعات: در این روش از بالاترین پروتکل امنیتی تحت وب ( SSL ) که در حال حاضر قویترین نوع لایه امنیتی وب در دنیا می باشد استفاده می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)