Rate this post

آیا می دانید با امکان فاکتور اشانتیون در نرم افزار هلو میتوانید کالاها یا فاکتورهایی با مبلغ صفر را درنرم افزار وارد نمایید؟

کیت فاکتور اشانتیون در نرم افزار هلو:به عنوان مثال اگر شما دارای یک شرکت پخش مواد غذایی و یا … می باشید که مثلا آفرها یا تخفیف های گوناگونی را برای مشتریان خود در نظر میگیرید که به عنوان مثال به ازای بیش از 10 قلم جنس ، 1 یا 2 قلم جنس را به عنوان اشانتیون و رایگان به مشتری هدیه می دهید، یا به ازای خرید مبلغی مثلا بیش از 3،000،000 تومان 5 عدد از یک کالا را به عنوان اشانتیون می دهید . می توانید از این امکان استفاده نمایید.

در اینصورت تعداد کالاها از موجودی انبار شما با قیمت صفر ریال خارج می گردد.

فاکتور اشانتیون

فاکتور اشانتیون

در حالت کلی با استفاده از افزونه فاکتور اشانتیون می توانید در زمان صدور فاکتور چنانچه به ازای خرید تعدادی از یک محصول اشانتیون به مشتری تعلق می گیرد ، اشانتیون ها را در فاکتور قید نمایید و مبلغ فروش آنها را صفر وارد نمایید . حتی اگر محصولات جداگانه فاکتور شده باشد می توانید اشانتیون ها را در یک فاکتور آورده و فاکتور با مبلغ صفررا وارد نمایید .

این امکان به صورت پیش فرض بر روی نرم افزارهای حسابداری موجود نمی باشد و در صورت نیاز با پرداخت هزینه جزئی قابل افزودن به نرم افزار می باشد.

افزونه فاکتور اشانتیون

افزونه فاکتور اشانتیون

جهت مشاوره و خرید با شماره 02166432432 تماس حاصل فرمائید.

امکانات جانبی فاکتور اشانتیون