Rate this post

ضرورت و مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو

در این مقاله به چند سوال مهم مشتریان گرامی در رابطه با مجاز بودن دریافت هزینه تمدید پشتیبانی سالانه نرم افزارها و خدمات پشتیبانی آنها می پردازیم :

برخی ازسوالات متداول مشتریان:

  • آیا دریافت هزینه بابت تمدید پشتیبانی سالانه نرم افزارهای حسابداری مجاز می باشد؟
  • آیا تعرفه تمدید و پشتیبانی نرم افزارها منطبق با تعرفه مصوب سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور می باشد؟
  • آیا ارائه خدمات پس از فروش، نرخ عقد قرارداد پشتیبانی و نیز ارائه خدمات موردی بر اساس پارامترهای تخصصی توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای تعیین می‌گردد؟
  • تعرفه قرارداد پشتیبانی نرم افزار های حسابداری به چه صورت است؟
  • درقبال پرداخت هزینه تمدید پشتیبانی مشتریان چه خدماتی دریافت خواهند کرد؟
  • راه های تمدید پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری چیست؟
  • آیا تخفیفی هم برای تمدیدپشتیبانی نرم افزارها وجود دارد؟
  • ضرورت و مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو چیست؟

حالا با خواندن کامل مقاله زیر به پاسخ تک تک سوالاتی که در ذهن خود دارید دست می یابید:

تمام شرکت های سازنده نرم افزار در كشور كه اقدام به تهیه و ساخت نرم‌افزارهایی نظیر نرم افزارهای حسابداری ، نرم افزارهای ارتباط با مشتریان CRM، نرم افزارهای وفاداری مشتری و باشگاه مشتریان جهت اتوماسیون امور مالی و اداری شركت‌ها می‌نمایند، با توجه به زمانی كه برای طراحی وساخت نرم‌افزارهای خود صرف كرده است و همچنین امكانات آن نرم‌افزار و البته با توجه به برند خود و سیاست‌های داخلی‌اش اقدام به قیمت گذاری نرم‌افزارهای مالی اداری خود می‌نماید.

این قیمت‌ها متفاوت بوده و هر مشتری با توجه به بودجه اختصاصی خود برای خرید نرم افزار مالی و … اقدام به خرید این محصولات می‌كند. اما در هنگام ارائه خدمات پس از فروش، نرخ عقد قرارداد پشتیبانی و نیز ارائه خدمات موردی بر اساس پارامترهای تخصصی توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای تعیین می‌گردد.

این سازمان طبق ماده 12 قانون پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه ای جهت ساماندهی و نظم دادن به بازار رایانه‌ای كشور دارای وظایفی بوده و طبق بند 12 ماده 65 آیین نامه تشكیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مصوب دولت، اختیار قانونی برای تعیین قیمت خدمات حوزه فناوری اطلاعات دارا می‌باشد. هم اكنون در سال هفتم تعیین قیمت این خدمات توسط این سازمان هستیم و جدیدترین تعرفه‌های سازمان منتشر گردیده است.

تعرفه قرارداد پشتیبانی نرم افزار و لیست قیمت تمدید پشتیبانی نرم افزار :

در دوره اول عقد قرارداد پشتیبانی، حداقل 25 درصد و حداكثر 35 درصد جمع قیمت قرارداد فروش و توسعه‌های احتمالی مشمول هزینه در طول مدت قرارداد فروش می‌باشد. در صورتی كه در طول چند سال نرم افزار توسعه یابد نرخ این توسعه به قراردادهای پشتیبانی پس از هر دوره اضافه می‌گردد. ضمنا منظور از این خدمات برای بسته‌های نرم‌افزاری آماده است و خدمات نرم‌افزارهای سفارش مشتری از كیفیت و قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند.

درصد افزایش سالیانه قرارداد پشتیبانی بر اساس نرخ تورم اعلام شده توسط بانك مركزی در 12 ماه منتهی به آخرین ماه قبل از خاتمه قرارداد محاسبه می‌شود.

برای تمدید قرارداد پشتیبانی به صورت غیرمتوالی نرخ تورم سالهای بسته نشدن قرارداد در درصدهای فوق الذكر ضرب می‌گردند.

نکته مهم:

در انتها لازم به ذكر است طبق مصوبه شورای عالی انفورماتیک عقد قرارداد پشتیبانی جزء حقوق شركتهای نرم‌افزاری بوده و به تامین هزینه‌های این شركت ها كمك شایانی می‌كند.

شركت نرم افزاری پیشرو در راستای حمایت از حقوق مشتریان خود و بالا بردن نرخ رضایت و وفاداری مشتری، عقد قرارداد را الزامی نمی‌داند، اما با توجه به تعرفه‌های ذكر شده در این نوشتار هزینه ارائه خدمات به صورت موردی را طبق قانون اخذ خواهد نمود. لذا چنانچه مشتری احساس می كند كماكان به خدمات پس از فروش نیازمند است بهتر است با توجه به تعرفه‌های اعلامی نسبت به عقد قرارداد پشتیبانی خود به صورت متوالی اقدام نماید.

20% تخفیف ویژه تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو

چگونه با 20 درصد تخفیف تشویقی ، پشتیبانی شوید:

تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو

تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو

طبق مصوبه شورای عالی انفورماتیک، دریافت هزینه تمدید پشتیبانی جزء حقوق شرکت های نرم افزاری میباشد ، با این وجود تعرفه های تمدید پشتیبانی شرکت مهندسی نرم افزار هلو 15 درصد کمتر از تعرفه های مصوب بوده که نیمی از این تعرفه مربوط به خدمات دریافتی مشترکین از شرکت میباشد و نیمی مربوط به هزینه نگهداری زیر ساخت نرم افزار است که در زمان درخواست مشترکین جهت دریافت خدماتی اعم از دریافت نسخه ورژن جدید و…. قابل دریافت خواهد بود.

همچنین به مشتریان خوش حسابی که قبل از اتمام گارانتی نرم افزار خود اقدام به بروز رسانی آن نمایند 20% درصد تخفیف ارائه خواهد شد و به همین ترتیب به ازای هر سال تمدید به موقع، پنج درصد تخفیف مازاد تا سقف پنجاه درصد به مشتریان اختصاص خواهد یافت.

نظربه اینکه ممکن است پروسه بروز رسانی تمدید پشتیبانی زمانبر باشد و این مورد میتواند خللی در امور مشترکینی که نیاز فوری به دریافت خدمات دارند ایجاد نماید، پیشنهاد میگردد ضمن استفاده از فرصت پیش رو اقدام به بروز رسانی بموقع تمدید نرم افزار خود نمایند.

خدمات پشتیبانی یکی از مواردی است که هر شرکت تولید کننده ای باید در قبال محصولات خود به مشترکین ارائه دهد تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کرده و هنگام بروز مشکل، با استفاده از آن خدمات مشکل خود را برطرف سازند.

تمدید پشتیبانی به چه کار ما می آید و ضرورت و مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو چیست؟

خدمات تمدید پشتیبانی در شرکت های مختلف دارای مزایای متفاوتی است. برای مثال هنگامی که شما پشتیبانی نرم افزار هلو را تمدید می کنید، از تمامی خدمات زیر بهره مند می شوید:

  • اعزام کارشناس :

درصورتی که برای حل مساله خود به حضور کارشناس در محل کارتان نیاز داشتید، کارشناسان ما به محل کار شما اعزام می گردند

واحد پشتیبانی: 66432432-021 داخلی 309

  • تعویض قفل سخت افزاری :

اگر از نسخه سخت افزاری هلو استفاده می کنید، در صورت تمدید پشتیبانی می توانید قفل سخت افزاری‌تان را به راحتی تعویض نمایید.

  • به روز رسانی و دریافت ورژن جدید نرم افزار:

تمامی شرکت های نرم افزاری به‌ منظور فراهم آوردن نرم افزارهایی امن، سریع و کاربردی، همیشه در تلاشند تا با ارائه‌ی به روزرسانی‌های مختلف، هرگونه مشکلی را برطرف کرده و بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. با تمدید پشتیبانی می توانید از این خدمات ارزشمند بهره ببرید. (این به روز رسانی ها منطبق با آخرین استاندارد های مالی و مالیاتی کشور است)

واحد پشتیبانی: 66432432-021 داخلی 103

  • پشتیبانی تلفنی:

ممکن است برای شما پیش آمده است تا بخواهید کاری را در نرم افزار خود انجام دهید ولی ندانید در کدام بخش نرم افزار قرار دارد و یا نحوه استفاده از آن چگونه است! در این حالت کارشناسان ما به صورت تلفنی و به راحتی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف سازید.

اگر تمایلی به تماس یا قرار گرفتن در صف انتظار ندارید، می توانید با استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین، و مراجعه به وب سایت www.holooyar.com علاوه بر حل مشکل، در زمان خود صرفه جویی کنید.

  • شناسایی سخت افزار:

شرکت مهندسی نرم افزار حسابداری هلو برای راحتی تمام فعالان در حوزه اقتصاد اقدام به تولید نرم افزارهای تخصصی برای اصناف مختلف کرده است و به تمامی کسب و کار ها این امکان را داده است تا بتوانند نرم افزار تخصصی صنف خود را در اختیار داشته باشند.

برخی امکاناتی که در آپدیت های جدید نرم افزار هلو به برنامه اضافه شده است:

1- اتصال به مودم و پنل ها

2- اتصال به بارکدخوان

3- اتصال ترازو دیجیتال به نرم افزار حسابداری

4- اتصال به پرینتر کمری (برای پخش مویرگی و …)

5- قابلیت اتصال به چند دستگان کارتخوان (POS) به صورت همزمان

راه های تمدید پشتیبانی نرم افزارحسابداری هلو :

تماس تلفنی: می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پشتیبانی با شماره 02166432432 داخلی 103 خدمات پشتیبانی نرم افزار خود را تمدید نمایید.

آنلاین : از طریق سایت https://holooyar.com و لینک https://holooyar.com/support-tariff نسبت به تمدید پشتیبانی اقدام نمایید که در این صورت تمدید پشتیبانی هم با عضویت در سایت و هم بدون عضویت امکان پذیر می باشد.