[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1552137393502{background-color: #86f173 !important;}”]طراحی فاکتورها و گزارشات در نرم افزار هلو

مشترکین محترمی که جهت امور مالی و ثبت فاکتورهای خود از نرم افزار حسابداری هلو استفاده مینمایند ، اگر فرمت یا طراحی خاصی را برای صدور فاکتورهای خود اعم از ( فاکتور خرید ، فروش ، پیش فاکتور ، برگشت از خرید و…..) در نظر دارند به راحتی میتوانند با استفاده از امکان طراحی فاکتورها به دلخواه کاربر که در نرم افزار هلو موجود می باشد، توسط کارشناسان بخش طراحی مرکز تخصصی هلویار فاکتورها را مطابق میل و سلیقه خود طراحی نموده و استفاده نمایند.[/vc_column_text][vc_separator color=”green” style=”dotted” border_width=”6″][vc_column_text]



نکته:

* جهت طراحی فاکتورها در نرم افزار افزودن کیت طراحی فاکتورها به دلخواه کاربر در نرم افزار الزامی میباشد.
* این امکان در نرم افزارهای پیشرفته و جامع به صورت پیش فرض موجود می باشد ولی در سایر نرم افزارهای هلو با پرداخت مبلغ 67،000 تومان قابل افزودن به نرم افزار می باشد.

* نرم افزار شما حتما باید دارای تمدید و پشتیبانی باشد، در صورت نداشتن تمدید اعتبار پشتیبانی با شماره 66432432 تماس حاصل فرمایید.



خدمات طراحی فاکتورها به 3 روش زیر انجام پذیر می باشد:


1- از طریق حضوری

مشترکین گرامی میتوانند از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی و با در دست داشتن فرمت موردنظر خود اقدام به طراحی نمایند.

آدرس جهت مراجعه حضوری:
تقاطع آزادی و اسکندری جنوبی پشت داروخانه بیژن پلاک 477 طبقه 3 واحد 35


2-از طریق غیر حضوری با استفاده از ریموت

این روش بیشتر مناسب افرادی میباشد که امکان مراجعه حضوری به نمایندگی را ندارند ( مثل مشتریان شهرستان ها و…) و تمایل دارند که سفارش آنها در کمترین زمان ممکن و با سرعت بیشتری انجام گیرد .
بدین صورت که مشترکین گرامی ابتدا باید نمونه فاکتور یا فرم مورد نظر خود را که میخواهند در نرم افزار هلو برای فاکتورها طراحی و پیاده سازی شود را از طریق تلگرام یا ایمیل برای کارشناسان ما ارسال می نمایند.
سپس با استفاده از نرم افزارهای ریموت از راه دور(مانند AnyDesk ) کارشناسان ما طراحی مورد نظر را انجام داده و فایل آماده شده طراحی را برای مشتری ارسال نموده و بر روی سیستم مشتری پیاده سازی می نمایند.

پیش نیازهای لازم جهت ریموت:
  • داشتن اینترنت پرسرعت
  • نصب نرم افزارهای ریموت مانند AnyDesk ,UltraViewer , ammyy Admin ,…
  • فردی که آشنا به سیستم باشد جهت ارتباطات لازم با کارشناسان

شماره تلگرام و ایمیل جهت ارسال نمونه فاکتورهای مورد نظر برای کارشناسان :
تلگرام:09103242841 ایمیل:holoo1414@gmail.com


3- از طریق اعزام کارشناس در محل مشتری

جهت حضور کارشناس در محل خود می توانید با مرکز تخصصی هلویار بخش خدمات و پشتیبانی تماس حاصل فرمایئد و پس از هماهنگی و تعیین وقت حضوری با این بخش کارشناس مورد نظر اعزام می گردد.

تلفن تماس جهت تعیین وقت اعزام کارشناس:

021-66432432 داخلی 4


[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1552129167971{background-color: #86f173 !important;}”]

مشاهده برخی از نمونه کارهای طراحی فاکتورها و گزارشات در نرم افزار هلو

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][us_image image=”24823″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_image image=”24823″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][us_image image=”24823″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_image image=”24823″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row]