Rate this post

نرم افزار حسابداری هلو یکی از قدیمی‌ترین،محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای حسابداری تحت ویندوز است

که به دلیل مزایای بسیاری که دارد می‌تواند یکی ازبهترین انتخاب‌ها درمیان نرم افزارهای حسابداری باشد.

نرم افزارحسابداری هلو هسته ای محکم و قوی

این موضوع یکی ازمهم ترین مزایای نرم افزارهلو است که به امنیت اطلاعات ثبت شده در یک نرم افزارحسابداری مربوط می‌شود،نرم افزارهلو یکی از قویترین بانک‌های اطلاعاتی در میان نرم افزارهای حسابداری است.

ظاهر نرم هلو جذاب و کارکردن با آن ساده است

استفاده از نرم افزار هلو برای هر فردی و با هر میزان سوادی از علم حسابدری ساده است ودلیل این سادگی ظاهرنرم افزار هلو و سهولت یادگیری آن به دلیل کامل وگویا بودن باورنکردنی منوها و عملکرد نرم افزارهلو است.

نرم افزار حسابداری هلو دارای امنیت بالایی در حفظ اطلاعات است

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از نرم افزارحسابداری هلو ، بهره مندی این نرم افزار از قفل های سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته است. قفل سخت افزاری نرم افزار هلو که بدون اتصال آن به دستگاهی که نرم افزار روی آن نصب است،نرم افزاربازنشده و هیچ راهی برای ورود و دسترسی به اطلاعات موجود در آن وجودندارد.همچنین قفل‌های نرم افزاری چندمرحله‌ای و بسیارقدرتمند نیز باعث کد شدن اطلاعات می‌شود که تضمینی برای حفظ امنیت اطلاعات مالی ثبت شده در نرم افزارهلو است.

استفاده از نرم افزار هلو باعث صرفه جویی در هزینه‌ها است

نرم افزار هلو باعث شده است که بسیاری از کسب وکارهای نه چندان بزرگ از استخدام حسابدرا بی‌نیاز شوند.بنابراین استفاده از نرم افزارهلو که در عین کامل بودن،عملکردی ساده داشته باشد کمک بزرگی به این کسب وکارها در زمینه صرفه جویی در هزینه استخدام یک یا چند حسابدار و کمک حسابدار است.

سرعت عملکرد محاسباتی نرم افزار هلو بسیار بالا است

نرم افزار حسابداری هلو می‌تواند حجیم ترین محاسبات مالی مثل محاسبات حقوق و دستمزد افراد یک شرکت، که دارای ریزه کاری‌های بسیاری مثل محاسبه حق بیمه،مالیات،وام و…..می‌شود را در کسری از ثانیه انجام داده و از آن گزارش تهیه کنید.

نرم افزار هلو می‌تواند انواع گزارش‌ها را تهیه و برای چاپ آماده کند

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری هلو توانایی منحصر به فرد آن در تهیه چاپ انواع گزارش‌ها است.
این نرم افزار قدرت صدور فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، لیست مرجوعیات، پیش فاکتور، ضایعات،امانی،سفارش خرید وتعیین مانده حساب، اسنادبانکی،موجودی بانک وصندوق،انبارگردانی،ترازنامه،سود وزیان،ترازهای آزمایشی،تاریخ سررسید چک‌ها و به طورکلی هر نوع گزارشی که در روند انجام امور مالی یک شرکت مورد نیاز است را دارد.
نرم افزار هلو توانایی انجام امورمالی هر نوع کسب وکاری را دارد.