Rate this post

معرفی نرم افزار حسابداری هلو به همراه امکانات ، قابلیت ها و لیست قیمت نرم افزار هلو

مشتریان گرامی در مقاله زیر قصد داریم توضیحاتی را در رابطه با نرم افزار حسابداری هلو ، معرفی نرم افزار هلو و شرکت مهندسی نرم افزار هلو ، قابلیت ها و امکانات نرم افزار هلو، چگونگی استفاده از نرم افزار هلو ، قابل استفاده برای چه مشاغل و اصنافی می باشد و چه کسانی می توانند از نرم افزار هلو استفاده نمایند، مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری هلو و همچنین لیست قیمت نرم ازار هلو و امکانات جانبی آن را برای شما بیان نمائیم.

معرفی کوتاه ، مختصر و مفیدی از نرم افزار حسابداری هلو:

نرم افزار هلو ، اولين سيستم نرم افزاري به معناي واقعي يکپارچه و جامع تحت انواع ويندوز است که با نگرشي متفاوت و همفکري مجربترين کارشناسان کامپيوتر و حسابداري توليد شده که ايده اصلي با تحقيق و تفحص از مشاغل مختلف ، شرکتها و توليدي هاي مطرح پايه ريزي شده و تکامل يافته است .

اين نرم افزار در عمر نه چندان طولاني خود از تاريخ توليد اوليه به سرعت به يکي از محبوب ترين و پر طرفدارترين نرم افزارهاي موجود در ايران ، در سطوح مختلف از فروشگاه هاي کوچک تا ارگانها و سازمانهاي بزرگ دولتي و خصوصي تبديل شد.

معرفی نرم افزار حسابداری هلو

معرفی نرم افزار حسابداری هلو

معرفی نرم افزار حسابداری هلو به همراه امکانات ، قابلیت ها و لیست قیمت نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری هلو ویژه تمامی مشاغل و اصناف:

نرم افزار حسابداری هلو ویژه تمامی مشاغل و اصناف

نرم افزار حسابداری هلو ویژه تمامی مشاغل و اصناف

نرم افزار حسابداری هلو به طور عمده به 4 دسته فروشگاهی ، شرکتی ، تولیدی و جامع برای استفاده مشاغل و اصناف گوناگون طبقه بندی می گردد.

نرم افزارهای فروشگاهی هلو :

ویژه فروشگاه ها ، مغازه ها ، سوپر مارکت ها و سایر مشاغل مشابه که از فروش فوری یا تک فروشی، ازبارکدخوان ، فیش پرینتر ، لیبل پرینتر و … جهت فروش خود استفاده می کنند، می باشد.

نرم افزارهای شرکتی هلو :

ویژه ادارات، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و سایر مشاغل مشابه که انجام کارهای خدماتی ،برای ارائه گزارشات به دارایی نوشتن دفاتر ، واردات و صادرات ، ترازنامه ، امورمالی و حسابداری روزانه و…استفاده می کنند. می باشد.

نرم افزارهای تولیدی هلو :

ویژه انواع کارخانه ها و تولیدی ها و سایر مشاغل مشابه که مواد اولیه را خریده و محصولی جدید را تولید میکنند و بحث بهای تمام شده و فرمول تولید برایشان اهمیت دارد می باشد.

نرم افزار جامع هلو:

ویژه انواع شرکت ها ، تولیدی ها و کارخانه ها ی بزرگ که همه امکانات موجود در نرم افزارهای فروشگاهی ، شرکتی و تولیدی را نیازدارند می باشد که شامل همه امکانات نرم افزارهای فروشگاهی ، شرکتی و تولیدی می باشد.

((همچنین تمامی امکانات در این نرم افزار موجود بوده و قابلیت های دیگر اضافی نیز به صورت رایگان به این کد اضافه می گردد.))

نحوه قفل گذاری نرم افزار حسابداری هلو :

نرم افزار حسابداری هلو و اکثر نرم افزارهاي مشهور حسابداري ، معمولا از قفل سخت افزاري براي محافظت از نرم افزار خود استفاده ميکنند .

ولی جدیدا قفل های نرم افزاری نیز به صورت کارت های هوشمند به بازار عرضه شده است،که مزایای بسیاری دارد.

در قفل های سخت افزاری هلو ، بدينصورت که هنگام خريد نرم افزار آنها ، يک قطعه سخت افزاري به شکل فلش مموري به شما داده ميشود که به پورت USB کامپيوتر متصل ميشود که اگر از کامپيوتر جدا شود نرم افزار کار نخواهد .

در قفل های نرم افزاری هلو، نیز یک سریال و یک کد امنیتی به شما داده می شود که از طریق آنها و ارسال کد فعالسازی به شماره همراه شما برنامه فعال می شود.

از جمله ويژگي ها و مزاياي نرم افزار حسابداری هلو ميتوان به موارد زير اشاره کرد :

1- متناسب با نیاز انواع مشاغل و اصناف و قابل استفاده برای بیش از 400 گروه شغلی متفاوت

2- ساده ، آسان ، کاربردی و قابل فهم برای سنین و افراد مختلف

3- متناسب با اصطلاحات و سازگار با اصول کلي اکثريت صنوف ، شرکت ها و توليديها و مراکز صنعتي و اداري

4- امکانات بسيار بالا و يکپارچگي واقعي کاربري آسان و امنيتي بالاي اطلاعاتي

5- انجام عمليات مالي و حسابداری وصدور اسناد حسابداري به صورت کاملا اتوماتيک بدون داشتن علم حسابداری

6- ارائه گزارشات جامع و متنوع در زمينه خرید، فروش ، انبار و حسابداري

7- ابداع روشهاي تهيه گزارش ، طراحي پرينت و ساير فرمهاي موجود در سيستم توسط کاربر

8- پشتیبانی 24 ساعته در هر لحظه از شبانه روز

9- بهره مندی از کلاس های آموزشی رایگان نرم افزار هلو

10- نصب و راه اندازی رایگان نرم افزار

11- بهره مندی ازخدمات الکترونیکی مختلف ازجمله باشگاه مشتریان ، خدمات ریموت و…

12- اعزام کارشناس در محل مشتری یا دریافت خدمات از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور

14-مقرون به صرفه و با کمترین قیمت موجود در مقایسه با نرم افزارهای مشابه

لیست قیمت نرم افزار حسابداری هلو

لیست قیمت نرم افزار حسابداری هلو

لیست قیمت نرم افزار حسابداری هلو :

در فرم زیر لیست قیمت انواع نرم افزارهای حسابداری هلو به انضمام لیست قیمت امکانات جانبی نرم افزار هلو که قابل افزودن به کدهای مختلف برنامه برحسب نیاز شما می باشند موجود می باشد.

کمترین و بهترین لیست قیمت نرم افزارهای حسابداری هلو به همراه لیست قیمت کیت ها یا امکانات افزودنی نرم افزار حسابداری هلو را از سایت هلویار بخواهید.

یادآوری چند نکته مهم در رابطه با نرم افزار هلو قفل شکسته یا دانلود رايگان نرم افزار هلو :

حتما در سايت هاي غير معتبر ديده ايد که عناويني مثل “دانلود نرم افزار هلو کرک شده” يا “کرک نرم افزار هلو” يا “نرم افزار هلو قفل شکسته” يا “دانلود رايگان نرم افزار هلو”درج شده است .

باستحضار مي رساند که نرم افزار هلو بجز حسابداري شخصي اندرويد هيچ نسخه دانلودي ندارد و نرم افزارهايي که بعضا با عنوان قفل شکسته و يا کرک شده مشاهده مي نماييد نسخه هاي خيلي قديمي نرم افزار هستند و در مراحل کار با آنها با خطاهاي بسيار زياد مواجه خواهيد شد.

ارزش واقعي نرم افزار حسابداري بر اساس اهميت اطلاعاتي که در آن ثبت شده است سنجيده مي شود و چه بسا با وارد کردن اطلاعات مالي خود ديگر نتوان براي آن قيمتي تعيين کرد و از دست دادن اين اطلاعات مي تواند لطمه جبران ناپذيري به کسب و کار شما وارد نمايد.

چنانچه به هر دليلي بانک اطلاعاتي نرم افزار دچار مشکل شود و يا خطايي در نرم افزار اتفاق بيفتد شما نياز به خدمات پشتيباني خواهيد داشت .

شرکت مهندسی نرم افزار هلو فقط به مشترکيني که از نرم افزار داراي قفل سخت افزاري معتبر استفاده مي کنند خدمات ارائه مي کند و در صورت استفاده از نرم افزار قفل شکسته و يا کرک شده عملا اطلاعات مالي شما فاقد ارزش خواهد بود …

جهت کسب اطلاعات بيشتر راجع به نرم افزار حسابداري هلو به صفحه فروشگاه مراجعه یا با شماره 02166432432 تماس حاصل فرمایید.