2.5/5 - (2 امتیاز)

آیا می دانید امکان معین اشخاص با ریزکالاها و چک ها در نرم افزار هلو چه کاربردها و مزایایی دارد؟

این امکان برای کاربران نرم افزار حسابداری هلو بسیار کاربردی می باشد به عنوان مثال کسانی که می خواهند هنگام مشاهده معین اشخاص و جزئیات عملکرد اشخاص ریز مراودات آن را نیز مشاهده نمایند.

مثلا با انتخاب کردن و تیک زدن گزینه نمایش معین همراه کالا واسناد و شرح با توضیحات کل سند که در شکل زیر نشان داده می شود، میتوانید موارد زیر را مشاهده نمایید :

  • طرف حساب مورد نظر چه مبلغی بدهکار یا بستانکار می باشد.
  • بدهکاری و یا بستانکاری طرف حساب بابت خرید یا فروش چه اجناسی و در چه تاریخی و به چه تعداد بوده است.
  • پرداختی و یا دریافتی از طرف حساب و تسویه فاکتورها در چه تاریخی بوده و چه مبلغی نقد و چه مبلغی کارتخوان و یا چک بوده است.
  • همچنین امکان مشاهده ریز جزئیات فاکتور و اسناد حسابداری که به صورت دستی در قسمت توضیحات فاکتور ثبت شده است نیز قابل مشاهده خواهد بود.
امکان معین اشخاص با ریزکالاها و چک ها در نرم افزار هلو

امکان معین اشخاص با ریزکالاها و چک ها در نرم افزار هلو

نرم افزار هلو

نمایش گزارش یا فرم چاپی کیت معین اشخاص همراه با ریزکالاها و چک ها در نرم افزار هلو:

کیت معین اشخاص

کیت معین اشخاص

نمایش معین همراه کالا واسناد و شرح با توضیحات کل سند

در حالت کلی با این امکان در نرم افزار حسابداری هلو می توان در هنگام تهیه گزارش از معین یا صورتحساب اشخاص و طرف حساب ها علاوه بر مبالغ مراوده های انجام شده و مانده حساب اشخاص ، جزئیات هر مراوده ، جزئیات نحوه تسویه فاکتورها و جزئیات فاکتور به همراه کالاهای آن را مشاهده نمود.

این امکان در نسخه های متوسط به بالا نرم افزار حسابداری هلو به صورت پیش فرض موجود می باشد و در نسخه های ساده نیز با پرداخت هزینه اندکی قابل افزودن می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و همچنین لیست قیمت امکانات قابل افزودن به نرم افزار هلو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن مشاوره و فروش: 02166432432