5/5 - (1 امتیاز)

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

ورژن جدید و هوشمند نرم‌افزار حسابداری هلو با نام هلو 8 اسمارت وارد بازار شد….

[/vc_column_text][vc_column_inner width=”1/2″][/vc_column_inner][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_image image=”24287″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#ffffff” css=”.vc_custom_1549460690322{margin-top: -30px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1549460532860{margin-top: -60px !important;}”][vc_column_text]

نرم‌افزار هلو 8 اسمارت توسط شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، در مراسمی به تازگی رونمایی و معرفی شد.

نرم‌افزار هلو 8 اسمارت نسخه ای جدید از نرم افزار هلو که امکانات متعددی نیز به آن حاصل چندین ماه تلاش مستمر در بخش استراتژی، طراحی و توسعه محصول وتلاش بی‌وقفه متخصصین حرفه ای در کارخانه تولید شرکت مهندسی هلو بوده که جناب آقای مهندس امین کنزی، مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌افزار در این مراسم به آن اشاره فرمودند و از تلاش های بی وقفه همکاران و متخصصان صمیمانه تشکر نمودند.ایشان فرمودند که توجه به رویکردهای جدید نرم‌افزار هلو بعنوان یک پلت فرم توسعه‌پذیر از اهمیت اسمارت 8 به شمار میرود.

پلت‌فرم توسعه‌پذیر نرم‌افزار هلو 8 اسمارت یعنی در مسیر تکامل و در معماری پایه‌ای نرم‌افزار هلو تمرکز اصلی بر ماژولار بودن نرم افزار بوده به طوری که امکان استفاده از ماژول‌های نرم‌افزاری متنوع راه را بر شکل‌دهی محصولات گسترده هموار نموده است. که در این سالها به صورت قابل توجهی افزایش و ارتقا یافته و نرم افزار هلو را به به پلت فرم تولید محصولات گوناگون نرم‌افزاری تبدیل نموده است.

وجه “توسعه پذیری” نرم افزار هلو رویکرد مهم دیگر آن می باشد ، راهبردی که از نسخه 8 (نسخه قبلی هلو) نیزمطرح شد.وارزش پیشنهادی خود را روز به روز با قابلیت یکپارچه‌سازی با دیگر محصولات افزایش می‌دهد.

شبکه عظیم نرم افزار هلو با بیش از700 هزار مشتری در سراسر ایران که در انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ فعالیت دارند،پتانسیل زیادی برای جذب انواع خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و سرویس‌های ارزش افزوده را دارند که شرکت‌های دیگر نرم‌افزاری و عرضه‌کننده انواع خدمات می‌توانند به همکاری با هلو به صورت جدی‌تر فکرکنند.

شرکت مهندسی نرم افزار هلو تاکنون با شرکت‌ها و برندهای مختلف و فعالان حوزه‌های متفاوت و مرتبط با خدمات پرداخت الکترونیک، خدمات بانکی و بیمه، حمل و نقل، سخت افزار و سایر خدمات مکمل کسب و کار و مشاغل گفتگو و مکاتبه داشته‌ که قبل از شروع سال جدید این سرویس‌ها در سبد انتخاب مشتریان قرار خواهند گرفت.

بخش سازمانی ویژه‌ای برای شکل‌دهی به این همکاری‌های تجاری چند ماهی است که با روش ها سازوکارهای جدید شروع به کار کرده و ساختار هلدینگ طرفه نگار و شرکت‌هایی که در زمینه کارآفرینی، سخت‌افزار وآموزش فعالیت می‌کنند نیز می‌توانند در توسعه بیشتر این رویکرد یاری رسانند.

چرا این نسخه ازهلو راSmart نامیده اند؟

1- خدمات نسخه جدید از جمله updateها و افزودن امکانات جدید و فرآیندهای ارتباطی مشتریان با شرکت در اسمارت پنل ( Smart Panel) این نسخه قرارداده شده است.
2- پیشنهادات بهبود براساس نوع کسب و کار مشتری به صورت هوشمند (Smart) عرضه می شود.
3- سیستم امنیتی جدید هلو با عنوان HLM در این نسخه پیاده‌سازی شده است.
4-ویجت‌هایی که ارزش افزوده‌ای برای مشتری خواهند داشت به صورت اتوماتیک به پنل هوشمند ( Smart Panel) اضافه می‌شوند و مشتریان به صورت گام به گام تا استقرار کامل یک Solution
برپایه نوع کسب و کار خود راهنمایی و هدایت می‌گردند.

Solution به چه معنی است؟
یعنی علاوه بر توسعه نرم‌افزار به عنوان یک پلت فرم، شناسایی و معرفی سخت‌افزارهای مناسب هر مشتری جهت مدیریت بهینه گردش کار ایجاد خواهد شد و به روزرسانی اطلاعات پایه صنفی مانند کالا و قیمت، معرفی بهترین شیوه‌های تجربه شده گردش کار و حتی جنبه‌های تجاری کسب و کارها مورد توجه خواهد بود.

چه امکانات جدیدی به نرم‌افزار هلو 8 اسمارت اضافه شده است؟
امکانات اضافه شده بیش از 20 مورد میباشد که مهمترین آنها عبارتند از:
1- اضافه شدن اسمارت پنل ( Smart Panel)
2- تشخیص چهره (Face Detection)
3-تهیه ی نسخه ی پشتیبان (بکاپ گیری) از بانک اطلاعات در فضای اَبری (Cloud Storage)
4- تغییر کاربر بدون نیاز به خروج از برنامه
5- امکان جست وجوی منوها در صفحه ی اصلی
6- گزارش سود هر ماه به صورت آماری
7- گردش کار مکانیزه صندوق و….

جهت مشاهده نسخه رایگان نرم افزار هلو 8 اسمارت و امکانات جدید این نسخه به صورت آنلاین روی لینک زیر کلیک نمایید.

نسخه رایگان هلو اسمارت 8

بازتاب خبری رونمایی از هلو 8 اسمارت:

همزمان با رونمایی از هلو 8 اسمارت ، رسانه های عمومی و تخصصی به بازتاب خبری این رویداد پرداختند. متن این بازتاب را در خبرگزاری های زیر بخوانید .
منابع:
سایت ایسنا: https://goo.gl/rg9mCB
سایت زومیت: https://goo.gl/eDtVJA
سایت ایران اکونومیست : https://goo.gl/CaHZQq
قطره: https://goo.gl/TTPnTy
خبر فارسی: https://goo.gl/bKsnr3
تی نیوز: https://goo.gl/yiW1SN
اسلوبیه: https://goo.gl/QVfJ4e
پارسیک: https://goo.gl/si3cqN
آی.سی.سی.ای: https://goo.gl/spsn6r[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]JTNDYSUyMHRhcmdldCUzRCUyMl9ibGFuayUyMiUyMGhyZWYlM0QlMjJodHRwJTNBJTJGJTJGd3d3LmFnYWhpLmlyJTJGZHRsLTIyMTc2NS5odG1sJTIyJTNFJUQ4JUFGJUQ5JTg4JUQ4JUIxJURBJUE5JUQ4JUE3JUQ4JUIxJURCJThDJTIwJUQ4JUE4JUQ4JUE3JTIwJUQ5JTg2JUQ4JUIxJUQ5JTg1JTIwJUQ4JUE3JUQ5JTgxJUQ4JUIyJUQ4JUE3JUQ4JUIxJTIwJUQ4JUFEJUQ4JUIzJUQ4JUE3JUQ4JUE4JUQ4JUFGJUQ4JUE3JUQ4JUIxJURCJThDJTIwJUQ5JTg3JUQ5JTg0JUQ5JTg4JTIwJUQ4JUFBJUQ4JUFEJUQ4JUFBJTIwJUQ5JTg4JUQ4JUE4JTIwJTNDJTJGYSUzRQ==[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]