Rate this post

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی شرکت مهندسی نرم افزار هلو:

شرکت مهندسی نرم افزار هلو که نام جدید گروه شرکت های طرفه نگار می باشد از ابتدا با امکان استفاده عموم از نرم افزارهای رایانه ای بالاخص در کسب و کار سازمانها و مشاغل توانسته است محصولاتی متنوع با کیفیت و هزینه های مناسب در سطح گسترده توزیع نماید .
این امر تاثیر شایانی در متحول ساختن بازار کسب و کار داشته و منافع بیشماری را برای صاحبان صنایع و مشاغل به ارمغان آورده است.
شرکت مهندسی نرم افزار هلو از سال 1377 با بکارگیری كارشناسانی مجرب و مسلط به کلیه نرم افزار های تولیدی شروع به فعالیت و تولید نرم افزارهای حسابداری ویژه انواع کسب و کارها نمود.

نرم افزارهای حسابداری هلو که توسط شرکت مهندسی نرم افزار هلو ارائه میگردد به 3 دسته کلی فروشگاهی ، شرکتی و تولیدی تقسیم میشوند.
نرم افزار هلو دارای نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها با پوشش بیش از 200 گروه شغلی گوناگون می باشد.

ویژگی های منحصر به فردی چون :
– تخصصی بودن نرم افزارها برای مشاغل
– امکانات گسترده در طراحی گزارشات
– استفاده از جامعیت نرم افزار در عین سادگی و سهولت استفاده
– خدمات نوین و گسترده پشتیبانی

تنها بخشی از عواملی است که باعث شده نرم افرارهای این شرکت در ردیف نرم افرارهای کسب و کار و مشاغل و همچنین نرم افزارهای سازمانی جهت شرکت ها و سازمانها ، کارآمد باشد.
نرم افزارهای مالی این شرکت ، به گونه ای طراحی شده اند که می توانند کلیه نیازهای کاربران اعم از حرفه ای و مبتدی را به صورت کامل پوشش دهند.

برخی از خدمات مهندسی نرم افزار هلو عبارتند از :

1) مشاوره و راهنمایی تلفنی : مشتریان جهت خرید نرم افزار متناسب با نیازهای خود می توانند به صورت تلفنی توسط مهندسان فروش مشاوره دریافت نمایند .(تلفن مشاوره و فروش:66432432)

2) مشاوره و راهنمایی حضوری (دمو) : جهت دریافت مشاوره حضوری در خصوص نرم افزار ، مشتریان می توانند با تعیین وقت قبلی و با حضور در محل شرکت با کارایی نرم افزار از نزدیک آشنا شوند. کارشناسان این واحد، طی جلسات مذاکره با متقاضیان، نیاز سازمان یا شرکت آنها به هر یک از نرم افزارها را تشخیص داده و آنگاه نرم افزار مناسب را به آنان عرضه می کنند.

3) فروش از طریق همکاران در سراسر کشور : گروه شرکت های طرفه نگار دارای بیش از 500 همکار فروش و خدمات در سراسر کشور می باشد که بر حسب نوع همکاری وظیفه مشاوره، فروش و ارائه خدمات لازم به متقاضیان رابر عهده دارند.(تلفن مشاوره و فروش:66432432)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]