Rate this post

آیا می دانید با امکان واسطه در نرم افزار هلو می توانید کمیسیون و یا پورسانت ثابتی را برای بازاریاب ها یا ویزیتورهای خود تعیین کرده و از آنها گزارش گیری نمایید؟

برای درک بهتر درباره کاربرد و چگونگی استفاده از امکان واسطه در نرم افزار حسابداری هلو ابتدا با بیان یک مثال کاربردی و ساده این امکان جانبی را برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

به عنوان مثال اگر شما دارای یک شرکت پخش موادغذایی و یا هر شغل مشابه دیگری می باشید که دارای پخش مویرگی گرم و یا سرد هستید و از تعدادی بازاریاب و یا ویزیتور جهت فروش و پخش محصولات خود استفاده می نمائید و جهت فروش محصولات خود به بازاریاب های خود پورسانتی را به صورت ثابت اختصاص می دهید ، می توانید از این امکان استفاده نمایید.

بدین صورت که ابتدا در هنگام معرفی طرف حساب در نرم افزار هلو باید نام تمامی بازاریاب ها یا ویزیتورهای خود را به عنوان طرف حساب تعریف نموده و پس از ثبت مشخصات شخصی آنها در قسمت تعریف نوع حساب گزینه واسطه را برای آنها فعال نموده و درصد پورسانت هر یک رانیز معین نمایید.

امکان واسطه در نرم افزار هلو

امکان واسطه در نرم افزار هلو

واسطه فروش

واسطه فروش

به این ترتیب می توانید در هنگام مورد نظر را که واسطه فروش این فاکتور بوده است را از قسمت پایین انتخاب نمایید. با انتخاب شخص مورد نظر در پایین فاکتور پورسانت مشخص شده برای شخص مذکور به صورت اتوماتیک از مبلغ کل فاکتور محاسبه شده و به حساب بستانکاری واسطه مورد نظر منظور می گردد.

ثبت فاکتورهای فروش بازاریاب

ثبت فاکتورهای فروش بازاریاب

و در انتهای هر ماه شما می توانید با استفاده از گزارشات معین اشخاص ، گزارشات فاکتور و همچنین گزارشات واسطه ، عملکرد واسطه یا ویزیتور را بررسی نموده و مشخص نمائید که میزان کل بستانکاری این شخص بابت چه فاکتورهایی و به چه میزان بوده است تا به راحتی بتوانید در انتهای هر ماه با بازاریاب ها تسویه حساب نمائید.

از این امکان میتوان برای تمامی مشاغل مشابه که کمیسیون یا پورسانتی را بابت فروش به ویزیتورها یا عاملین فروش خود اختصاص می دهند استفاده نمود.

لازم به ذکر است که امکان واسطه درنرم افزار هلو در سطوح متوسط به بالا به صورت پیش فرض موجود می باشد و در سطوح ساده نیز با پرداخت هزینه جزئی قابل افزودن می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و همچنین لیست قیمت نرم افزار خدمات و تعمیرات کامپیوتر هلو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن مشاوره و فروش: 02166432432