Rate this post

نرم افزار حسابداری آهن فروشی هلو برای کلیه افرادی که در صنف آهن و خرید و فروش آهن آلات فعالیت می کنند مناسب میباشد و فرآيند عمليات ثبت و معرفي كالا ، خريد ، فروش ، كنترل انبار بر اساس شماره ردیف را براي صنف آهن فروشان سرعت و تسهيل مي بخشد و نحوه عملکرد آن به شرح زیر می باشد.

امکانات موجود در نرم افزار حسابداری آهن فروشی هلو :

الف) امکانات عمومی:

امکانات عمومی شامل کلیه امور مربوط به خرید ، فروش ، دریافت و پرداخت ها ، درآمدها و هزینه ها ، گزارشات حسابداری، انبار ، گردش حساب ها ، چک ها ، سود و زیان و… می باشد.

ب) امکانات اختصاصی:

امکانات اختصاصی موجود در نرم افزار حسابداری آهن فروشی هلو شامل موارد زیر میباشد:

1- در هنگام تعریف کالا به صورت پیش فرض شماره ردیف کالا که همان آهن آلات می باشد فعال می باشد ولی اگر شماره ردیف برایتان اهمیت ندارد میتوانید تیک آن را بردارید و غیرفعال نمایید.

شماره ردیف چیست؟

شماره ردیف از طرف بنگاه یا فروشگاهی که بار در آن تخلیه شده اعلام می شود.

شماره ردیف آهن فروشی

شماره ردیف آهن فروشی

2- در هنگام صدور فاكتور خريد بعد از انتخاب نام كالا فرمي باز می شود كه در آن شماره رديف كالا را ثبت مینمایید و به انبار با همان ردیف اضافه می گردد و درهنگام صدور فاكتور فروش نیز موجودي هر شماره رديف را مشاهده و انتخاب می نمایید.

فاکتور خرید آهن

فاکتور خرید آهن

نمونه فاکتور خرید آهن

نمونه فاکتور خرید آهن

نمونه فاکتور فروش آهن فروشی:

فاکتور فروش آهن فروشی

فاکتور فروش آهن فروشی

فاکتور آهن فروشی

  • همچنین در قسمت و بخش در گزارشات ، كاردكس كالا را بهمراه شماره رديف هاي وارده و صادره مشاهده می نمایید و يا از كاردكس هر شماره رديف بصورت مجزا تهيه گزارش می نمایید.

همچنین در این نرم افزار می توانید هزينه حمل را هم به صورت ريالي و هم درصدي به فاکتور اضافه نمود و تبديل کيلو به شاخه و و شاخه به کيلو را نیز می توان در نرم افزار انجام داد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و همچنین لیست قیمت نرم افزار حسابداری آهن فروشی هلو یا سایر نرم افزارها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن مشاوره و فروش: 02166432432