5/5 - (1 امتیاز)

کاربران و مشتریان شرکت نرم افزار حسابداری هلویار به طور کامل با خدمات و پشتیبانی های شرکت آشنا هستند. همانطور که می دانید ما در شرکت هلویار علاوه بر فروش نرم افزار حسابداری هلو، مجهز به تیمی مجرب از کارشناسان و اساتید خبره در زمینه تدریس، آموزش و پشتیبانی هستیم که آماده یاری رساندن به شما عزیزان می باشند. شرکت هلویار برای مشتریانی که تخصص کافی به کامپیوتر و نصب و اجرای نرم افزار نداشته اند اقدام به اعزام کارشناس می نماید. از دیگر خدمات کارشناسان پشتیبانی می توان به ایجاد شبکه، رفع خطاهای سیستمی و نرم افزاری، نصب ویندوز، اول دوره نمودن اطلاعات قبلی در نرم افزار حسابداری هلو، برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و در صورت نیاز نصب قطعات جدید، طراحی فاکتور و انبارگردانی اشاره کرد. البته باید به خدمات پشتیبانی شرکت هلویار عملیات بستن حساب ها در نرم افزار حسابداری هلو، آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو و همچنین راه اندازی سیستم های دورکاری و تحت وب را اضافه کنیم که در این مقاله به شرح بیشتر این عناوین می پردازیم و از خدمات پشتیبانی شرکت هلویار در این موضوع ها شما را مطلع می سازیم.
تمامی خدمات ذکر شده توسط اساتید و متخصصین مجرب صورت می گیرد. شرکت نرم افزار حسابداری هلویار مفتخر است که در کنار طراحی نرم افزارهای حسابداری برای تمامی اصناف در جهت تسهیل روند مدیریت کسب و کار، برای مشتریان و کاربران خود اقدام به اعزام کارشناس می نماید.

عملیات بستن حساب ها در نرم افزار حسابداری هلو :

در پایان سال مالی، حساب های موقت باید بسته شود. حساب های موقت حساب هایی هستند که در پایان سال مالی بسته می شوند و مانده آن ها به سال مالی بعد منتقل می شود.
درخصوص حساب های دائمی باید عرض کنیم که حساب‌های دائمی شامل دارایی‌ها، بدهی‌ها و سرمایه می باشد که مانده آن‌ها به دوره مالی بعد منتقل می شود. در پایان سال، جهت انتقال حساب‌های دائمی از یک حساب واسط به نام تراز اختتامیه استفاده می شود.
بستن حساب ها در حسابداری به صورت سالانه به مشاغل این اجازه را می دهد تا به تهیه صورت های مالی پرداخته و اطلاعات مناسبی را در مورد سلامت مالی تجارت، در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهد. عملیات بستن حساب به زبان ساده تر یعنی صفر کردن مانده هر گونه حساب. در عملیات بستن حساب باید مانده حساب های دارای بدهکاری را بستانکار و مانده حساب های دارای بستانکاری را بدهکار کنید.
در نرم افزار حسابداری هلو امکانی وجود دارد که در پایان سال مالی و بعد از اتمام فعالیت ها در سیستم نامبرده، سالی مالی مورد نظر بسته می شود و اطلاعات مورد نیاز به سال مالی بعد منتقل می شود.
در نرم افزار حسابداری هلو شما می توانید در سال جدید به ثبت اطلاعات خود ادامه داده و سپس در صورت تمایل اقدام به بستن حساب تا تاریخ مورد نظر بپردازید. این کار نیاز به سرعت عمل و دقت فراوان دارد و در صورتی که نیاز به مشاوره داشتید یا در بستن حساب با خطا مواجه شدید می توانید با پشتیبانی شرکت هلویار تماس حاصل فرمایید و در صورت رفع نشدن مشکل می توانید درخواست اعزام کارشناس نمایید.

آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو توسط اساتید مجرب :

از دیگر خدمات شرکت هلویار آموزش نرم افزار توسط اساتید می باشد که معمولا به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار می شود. دوره گروهی آموزش نرم افزار حسابداری هلو در قالب 5 جلسه 2 ساعته تقدیم علاقه مندان می گردد و در آن تمامی مفاهیم اصلی و مورد نیاز شما در بازار کار از صفر تا صد آموزش داده می شود و در نهایت نیز مدرک آموزش این دوره تقدیم شما عزیزان می گردد. استفاده از این دوره ها در قیاس با شرکت در دوره های مختلف حسابداری و حتی دانشگاهی از نظر زمانی بسیار به صرفه تر می باشد و در پایان دوره دانش کسب شده توسط شما در برابری با فارغ التحصیلان این رشته از نظر دانش عملی و تجربی قرار می گیرد.
دوره های خصوصی بیشتر برای عزیزانی که با نرم افزار آشنا هستند کارآمد می باشد به طوری که در این دوره ها رفع اشکال، ایرادات موردی، آموزش یک منوی خاص از برنامه، آموزش بستن حساب، ثبت اسناد حسابداری، ورود اطلاعات، انبارگردانی و … توسط اساتید و کارشناسان مجرب به صورت ساعتی یا جلسه ای انجام می گیرد و شرکت هلویار آماده اعزام کارشناس برای حل موارد فوق می باشد.

راه اندازی سیستم های دورکاری و تحت وب :

امروزه واژه دورکاری بسیار واژه آشنایی برایمان می باشد و با توجه به شرایط حال حاضر جامعه از این روش کار بسیار استقبال می شود. صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند از این روش در راستای پیشرفت مجموعه خود استفاده کنند. از مزایای سیستم دورکاری می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها
• سرعت بالا و کیفیت کاری خوب
• دسترسی نامحدود به افراد با استعداد
• بهبود شرایط کاری کارمندان و افزایش رضایت شغلی
• کنترل حجم کار

اگر نیاز به هریک از موارد زیر را دارید می توانید از سیستم های دورکاری و تحت وب ما استفاده نمایید و راه اندازی 0 تا 100 آن را با خیال راحت به ما بسپارید.

1- استفاده از یک نرم افزار برای استفاده در شعبات، انبار، کارخانه و …
2- تجمیع اطلاعات در بانک اطلاعاتی واحد برای سهولت در گزارشگیری و کنترل کاربران
3- امکان اتصال به نرم افزار از هر کجای دنیا
4- استفاده از سرعت بالای سرور توسط کاربران
5- ذخیره سازی تمامی اطلاعات صرفا در سرور مرکزی و عدم دسترسی سایر کاربران به آن
6- ذخیره سازی اطلاعات توسط سرور بصورت خودکار در زمان قطع ارتباط با سرور مانند قطع شدن اینترنت، قطع برق و …
7- امکان ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران به صلاح دید مدیر سیستم