Rate this post

همانطور که پیش تر درباره ماهیت فعالیت شرکت هلویار توضیح داده شده بود لازم به ذکر می دانیم که از دیگر خدمات و فعالیت های شرکت نرم افزار حسابداری هلویار بیشتر توضیح دهیم و شما عزیزان و کاربران محصولات هلو را با طیف گسترده خدمات شرکت هلویار آشنا کنیم.
شرکت نرم افزار حسابداری هلویار به منظور ایجاد راحتی در امر مدیریت کسب و کار صاحبان شغل اقدام به طراحی و ساخت نرم افزارهای حسابداری برای تمام اصناف کرده است. طراحی این نرم افزارها به گونه ای است که برای کارکردن با آن شما نیاز به دانش حسابداری ندارید. تلاش های بی وقفه کارشناسان ما در زمینه طراحی این نتیجه را برای کاربران حاصل کرده است. کارشناسان ما در تمامی مراحل استفاده از نرم افزارهای حسابداری هلو آماده پشتیبانی و یاری رساندن به شما هستند. از کارشناسان شرکت صحبت شد باید یادآوری کنیم که شرکت هلویار برای نصب نرم افزار حسابداری هلو، ایجاد نرم افزارهای تک کاربره ( سینگل ) و شبکه، رفع خطاها در نرم افزارهای هلو، راه اندازی شبکه و حتی نصب ویندوز و نصب دیگر برنامه های کاربردی برای کاربران و مشتریان محصولات خود کارشناس اعزام می کند. در همین راستا باید اضافه کنیم که خدمات شرکت نرم افزار حسابداری هلویار به موارد فوق محدود نمی شود و در این مقاله از دیگر خدمات و پشتیبانی های شرکت هلویار بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی فاکتورها، فیش پرینتر و لیبل پرینتر در نرم افزار حسابداری هلو :

لازم می دانیم برای درک هرچه بیشتر اهمیت طراحی فاکتور کمی از خود فاکتور صحبت کنیم.
مشتریان در قبال خرید محصولات از شما یا در قبال استفاده از خدمات شما اقدام به پرداخت وجه می کنند و فاکتور دریافت می کنند. همانطور که می دانید در فاکتور مواردی از قبیل نوع محصول، نوع خدمات، قیمت و تعداد آن ذکر شده است. نکته بسیار مهم در فاکتور هویت برند کسب و کار شما می باشد. اگر به طراحی فاکتور خود اهمیت دهید نتیجه آن ایجاد تمایز با رقبای خود می باشد و برای شما هویت می سازد. فاکتور آخرین پل ارتباطی با مشتری می باشد پس خاص بودن آن می تواند مشتری را به مراجعه بعدی نزد شما ترغیب کند. در طراحی فاکتورعواملی مانند مهر تایید، ترکیب رنگ ( پالت رنگبندی ) و مدل نوشتاری فاکتور، ارائه جدول و پررنگ ( بُلد ) کردن نام برند کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد و جلوه خاصی به فاکتور می دهد که توجه مشتریان را به خود جلب می کند.
کاربران عزیز شرکت هلویار که از نرم افزارهای حسابداری ما جهت امور مالی، ثبت فاکتور و پرینت بارکد یا لیبل بر روی محصولات خود استفاده می کنند می توانند به راحتی برای فاکتورهای خود مانند فاکتور خرید، فروش، پیش فاکتور و… که توسط فیش پرینتر یا چاپ بارکدها و لیبل بر روی محصولات خود صادر می شود، می توانند از امکان طراحی فاکتور به صورت دلخواه که در نرم افزار حسابداری هلو توسط کارشناسان طراحی مرکز تخصصی شرکت هلویار ایجاد شده بهره بگیرند و کاربران می توانند برای فاکتور و لیبل محصولات خود طراحی را به دست بگیرند و مطابق سلیقه خود آن ها را طراحی کنند. در صورت نیاز به آموزش و بهره گیری از تخصص کارشناسان شرکت هلویار در این زمینه می توانید درخواست اعزام کارشناس نمایید تا شما را در طراحی مد نظرتان یاری نمایند و آموزش های لازم برای کار کردن با این قسمت از نرم افزار را برایتان آموزش دهند.

اول دوره نمودن اطلاعات قبلی در نرم افزار حسابداری هلو :

اول از همه باید بدانیم اول دوره نمودن اطلاعات قبلی به چه معناست در تعریف این عملیات باید بگوییم که اول دوره نمودن اطلاعات قبلی یعنی انتقال همه کالاها، طرف حساب ها و چک های موجود در برنامه بدون انتقال سندهای حسابداری در نرم افزار.
شاید سوال برایتان پیش آید که اصلا چه زمانی باید این عملیات را انجام دهیم و کاربرد آن چیست؟ در پاسخ به عرضتان می رسانیم که وقتی یک سال مالی از نرم افزار استفاده کرده باشید و بخواهید بدون بستن حساب ها سال مالی جدید را با همان کالاها و طرف حساب ها آغاز کنید این عملیات را باید انجام دهید. در این شرایط باید کالاها، طرف حساب ها و لیست چک های خود را به شرکت جدید منتقل کنید تا سال مالی جدید را آغاز نمایید.
توجه داشته باشید که ممکن است طرف حساب ها و تعداد کالاهای شما زیادتر از آنچه که فکر می کنید باشد که این موضوع باعث بروز خطا می شود و زمان شما را بسیار به خود مشغول می کند. شرکت نرم افزار حسابداری هلویار آماده اعزام کارشناس برای شما کاربران عزیز می باشد تا این عملیات را به بهترین شکل و در کمترین زمان انجام دهید.

انبارگردانی کالاها :

به کنترل فیزیکی فضای انبار، شمارش موجودی کالاها در یک یا چند بازه زمانی مشخص و بررسی عدم مغایرت آن با موجودی ثبت شده در سیستم انبارداری، انبارگردانی کالا می گویند که معمولا سالانه انجام می شود ولی بنا به ماهیت کالاها، بالا بودن تعداد انبارها، تصمیم مدیریتی و … ممکن است تا چند بار در سال نیز انجام گیرد. انبارگردانی موجب نگهداری و مراقبت از مواد و کالاهای موجود در انبار نیز می گردد.
ممکن است برای انجام عملیات انبارگردانی دچار سردرگمی شوید و نیز به راهنمایی فردی متخصص در این زمینه نیاز داشته باشید. شرکت نرم افزار حسابداری هلویار به منظور تسهیل فرآیند انبارگردانی برای شما کارشناس متخصص اعزام می کند که می توانند این فرایند را از پایه به شما آموزش دهند و در انجام آن شما را یاری دهند.