1/5 - (1 امتیاز)

ارتباط شرکت هلویار با کارفرمایان و حسابداران
همانطور که می دانید ماهیت فعالیت شرکت هلویار در زمینه فروش انواع نرم افزارهای حسابداری هلو می باشد که در دسته بندی های مختلفی قرار دارد. تمام اصناف برای مدیریت مالی و حسابداری مجموعه خود می توانند از مزیت های این نرم افزار بهره مند شوند و شرکت هلویار سعی دارد در راستای نتیجه مطلوب تر خدمات منحصر به فرد خود را ارائه دهد. کاربران شرکت هلویار از خدمات مختلفی برای مدیریت هرچه بهتر کسب و کار خود بهره مند می شوند علاوه بر این شرکت هلویار در کنار خدمت رسانی به کاربران و خریداران خود برنامه های اشتغالی خاصی را برای حسابداران و علاقه مندان در نظر گرفته است که در ادامه بیشتر با این موضوع آشنا می شویم.
خریداران محصولات از شرکت هلویار معمولا کارفرمایان می باشند که برخی از این عزیزان تمایل دارند حسابداری مجموعه خود را خودشان انجام دهند و نیز زمان کافی برای رسیدگی به این امور را دارند در صورت بروز هرگونه مشکل نیز می توانند با شرکت هلویار ارتباط بگیرند و طرح مشکل نمایند در صورت نیاز هم برای این دسته از عزیزان کارشناس اعزام خواهیم نمود تا مشکل برطرف شود.
اما دسته دیگر از کارفرمایان که از شرکت هلویار نرم افزار حسابداری خرید می نمایند به دلایل مختلفی نمی توانند با نرم افزار کاری انجام دهند و ممکن است زمان کافی یا توانایی لازم برای انجام امور مالی و حسابداری را در اختیار نداشته باشند. جای هیچ نگرانی نیست چون شرکت هلویار برای شما نیروی حسابدار اعزام می نماید.

درخواست حسابدار آشنا به نرم افزار هلو

کارفرمایان که نرم افزار حسابداری هلو را از شرکت هلویار تهیه نموده اند می توانند برای خود از طریق شرکت هلویار نیروی حسابدار در هر سطح کارآموز، متوسط و حرفه ای را به کار بگیرند. کارفرمایان محترم می توانند رزومه درخواستی از حسابدار مورد نیاز خود را در سایت شرکت قرار دهند مانند میزان سطح تحصیلات، سابقه کاری، کارآموز یا مبتدی و شرایط سنی مورد نیاز. شرکت هلویار با توجه به شرح درخواست شما اقدام به معرفی 4 حسابدار می نماید و ارتباط شما با این عزیزان را برقرار می سازد که این خدمات جز خدمات تکمیلی شرکت به حساب می آید که شرکت هلویار در قبال این خدمت کارمزد دریافت می نماید.
شما می توانید حسابدار کارآموز، حسابدار بدون سابقه کار، حسابدار با سابقه و حرفه ای را از ما در خواست نمایید که میزان حقوق دریافتی آنها به ترتیب از کم به بالا می باشد.
بعضی از کارفرمایان هستند که نیاز به حسابدار تمام وقت ندارند و نمی خواهد حسابدار مانند یک کارمند تمام وقت در اختیار آنها باشد بلکه می خواهند در زمان خاصی در روز امور حسابداری و مالی را انجام دهد. شرکت هلویار با توجه به درخواست شما حسابدار مورد نظر را به شما معرفی می نماید. با حسابدار ارتباط برقرار می نمایید و خواسته خود و میزان ساعت کار مورد نیاز را به حسابدار بیان می دارید. معمولا این حسابداران حسابرسی چند مجموعه را بر عهده دارند و به صورت پارت تایم در اختیار چند مجموعه برای انجام امور مالی هستند.
دسته دیگری از حسابداران نیز هستند که در شرکت یا اداره ای مشغول به کار هستند و می توانند به عنوان شغل دوم بعد از ساعت اداری، خدمات حسابداری خود را در اختیار کارفرمایان قرار دهند که در این مورد هم مجدد ارتباط میان حسابدار و کارفرما توسط شرکت هلویار برقرار می شود در صورت توافق طرفین همکاری صورت می گیرد.
برخی از شرکت ها و کارفرمایان هستند که به دنبال حسابداران حرفه ای و حسابداران مالیاتی می باشند که این حسابداران نسبت به قوانین امور مالیاتی آشنایی کاملی دارند. این حسابداران برای انجام وظایف مالیاتی کارفرمایان بسیار دقیق عمل می نمایند که از مهمترین وظایف آنها می توان به ارائه گزارشات فصلی که هر سه ماه یکبار صورت می گیرد، گزارش اظهارنامه مالیاتی که سالی یکبار صورت می گیرد، ارائه دفاتر و پیگیری امور مالیاتی مودی اشاره داشت. معمولا قرارداد های این حسابداران متخصص و حرفه ای به صورت سالیانه با مجموعه شما می باشد شایان ذکر می باشد حقوق دریافتی این دسته از حسابداران متفاوت با حسابداران دیگر می باشد و میزان حقوق درخواستی آنها از دیگر حسابداران بالاتر می باشد به عبارت ساده تر حسابداران مالیاتی جزء حسابداران گران قیمت به شمار می روند.
حال ممکن است این سوال برایتان پیش آید که فقط خریداران نرم افزار از شرکت هلویار می توانند از این خدمات بهره مند شوند ؟
خیر، باید به عرضتان برسانیم که حتی کارفرمایان عزیز ساکن استان تهرانی که نرم افزار را از جایی دیگر تهیه نموده اند می توانند از این خدمات بهره مند شوند شما می توانید رزومه حسابدار مورد نیاز خود را در اختیار ما قرار دهید تا اقدامات لازم برای معرفی حسابدار صورت گیرد.

درخواست آموزش نرم افزار حسابداری هلو

شرکت هلویار علاوه بر ارائه خدمات های مختلف برای کارفرمایان و خریداران، برنامه های ویژه ای را هم برای کارآموزان، حسابداران مبتدی و علاقه مندان به کار با نرم افزار حسابداری هلو در نظر گرفته است. بسیاری از کارآموزان هستند که درخواست آموزش نرم افزار حسابداری هلو را دارند که طی دوره های مختلف، با توجه به میزان تحصیلات این عزیزان حسابداری نرم افزار هلو آموزش داده می شود همچنین از خدمات پشتیبانی یکساله نیز بهره مند می شوند و با توجه به مهارت های آنها و درخواست کارفرمایان، به کارفرمایان معرفی می شوند.
طیف گسترده ای از خدمات برای حسابداران و کارفرمایان توسط شرکت نرم فزار حسابداری هلویار تدارک دیده شده است و سعی بر این می باشد تا ارتباط بین حسابداران ( کارآموز- با سابقه – حرفه ای ) با کارفرمایان و صاحبان مشاغل مختلف توسط شرکت هلویار جهت انجام امور مالی و حسابداری برقرار شود.