Rate this post

شرکت هلویار یک مجموعه بزرگ در زمینه ارائه و فروش نرم افزار حسابداری در ایران می باشد و تمامی اصناف با ماهیت فعالیت نرم افزارهای هلو آشنا هستند. صنف های مختلف با زمینه فعالیت فروشگاهی، شرکتی، تولیدی، رستوران، شبکه و … برای تسهیل امور حسابداری و مالی خود در راستای مدیریت هرچه بهتر کسب و کار خود از نرم افزارهای حسابداری هلو بهره می گیرند. شرکت هلویار علاوه بر فروش نرم افزار حسابداری هلو، برای کاربران خود خدمات دیگری نیز ارائه می دهد تا بالاترین میزان رضایتمندی حاصل گردد که از جمله این خدمات، اعزام کارشناس های مجرب و متعهد جهت نصب نرم افزار حسابداری هلو، رفع خطاها در نرم افزار هلو، همچنین متخصصین نرم افزار و سخت افزار جهت نصب ویندوز و برنامه های کاربردی، راه اندازی و نصب شبکه های کامپیوتری و … می باشد که توضیحات بیشتر به شرح موارد زیر می باشد.

نصب و راه اندازی انواع نرم افزارهای هلو :

بعضی از مشتریان شرکت ما آشنایی کامل با سیستم های کامپیوتری و نصب نرم افزارها را ندارند و ممکن است برای نصب نرم افزار حسابداری هلو برای کسب و کار مربوط به خود دچار مشکل شوند. ما برای آن دسته از عزیزانی که برای نصب نرم افزار حسابداری دچار مشکل می شوند کارشناس اعزام می کنیم و در کمترین زمان نرم افزار مورد نظر بر روی کامپیوتر شما نصب می گردد و تمامی آموزش های لازم برای کار کردن با نرم افزار نیز در صورت نیاز به شما عزیزان توسط کارشناس ارائه می شود.

نصب و راه اندازی نرم افزارهای تک کاربره و شبکه و انواع رفع خطاها در نرم افزار هلو :

اگر بخواهیم درخصوص نرم افزارهای حسابداری هلو تخصصی تر صحبت کنیم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که از نظر سطح کاربری و دسترسی این نرم افزار شامل دسته بندی می باشد.
1. تک کاربره یا سینگل : در این مدل در هر زمان تنها یک کاربر اجازه دسترسی و استفاده از نرم افزار را دارد و کاربر دیگری نمی تواند همزمان یا در زمان دیگری با سیستم ارتباط بگیرد که به این مدل نرم افزار، نرم افزار تک کاربره یا سینگل گفته می شود.
2. چند کاربره یا شبکه : در این مدل در هر لحظه چند کاربر می توانند همزمان به سیستم دسترسی داشته باشند و اصطلاحا ایجاد شبکه نمایند. باید به عرض شما عزیزان برسانیم که برای برقراری چنین ارتباط شبکه ای علاوه بر نصب معمولی نرم افزار، باید تنظیمات شبکه ای در نرم افزار و راه اندازی شبکه داخلی به صورت کابلی یا وایرلس انجام گیرد که این کار نیاز به دانش تخصصی دارد برای همین منظور کارشناسان ما آماده ارائه خدمات در زمینه ایجاد سیستم تک کاربره و شبکه نیز می باشند. از دانش تخصصی صحبت شد باید این نکته را نیز اضافه کنیم که بعد از نصب نرم افزار و ایجاد دسترسی سینگل یا شبکه ای ممکن است با خطاهای سیستمی ویندوز و خطاهای مربوط به نرم افزار هلو مواجه شوید که به تنهایی قادر به حل آن نخواهید بود و حتی با استفاده از یک متخصص کامپیوتر هم گاها نمی توانید مشکلات و خطاها را برطرف کنید. کارشناسان تخصصی شرکت هلویار علاوه بر حل خطاهای عمومی ویندوز قادر به رفع مشکلات نرم افزار هلو می باشند و آماده یاری رساندن به شما کاربران عزیز می باشند.

نصب ویندوز و برنامه های کاربردی :

نصب ویندوز یکی دیگر از خدمات قابل ارائه برای مشتریان عزیز شرکت هلویار می باشد که توسط اعزام کارشناس و متخصص به محل شما انجام می شود. شاید نصب ویندوز به ظاهر کار آسانی به نظر آید اما ممکن است در حین انجام آن فایل های مهم شما به خاطر نداشتن دانش کافی از بین برود و یا حتی باعث خرابی برنامه ها و قطعات شوید. بهتر است از نیروی مختصص این کار کمک بگیرید تا مشکلی برای سیستم شما به وجود نیاید اما در خصوص بهره گیری از کارشناس و متخصص مربوطه مهمترین نکته موضوع اعتماد می باشد که در شرایط حال حاضر شاید آمدن یک کارشناس از بیرون که وابسته به هیچ شرکتی نمی باشد کار عقلانی نباشد. ما در شرکت هلویار مفتخر به داشتن کارشناسان مجرب و متخصص هستیم که سالیان سال آموزش دیده اند و در هر زمان آماده خدمت گذاری به کاربران می باشند و به پشتوانه سالها فعالیت در شرکت هلویار اعتماد کاربران را جلب کرده اند.
به جز نصب ویندوز کارشناسان ما خدمات دیگری را در این راستا نیز ارائه می کنند مانند :

• نصب نرم افزارهای کاربردی
• نصب آنتی ویروس ها
• نصب قطعات جدید
• رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری
• بک آپ گرفتن اطلاعات
• رفع خطاهای قابل مشاهده هنگام نصب برنامه ها

راه اندازی و نصب شبکه های کامپیوتری :
راه اندازی و نصب شبکه کاری بسیار تخصصی می باشد و باید به صورت اصولی انجام گیرد. امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار و مدیران به منظور افزایش بهره وری و کاهش هزینه های خود اقدام به راه اندازی شبکه های کامپیوتری می نمایند.
ایجاد و راه اندازی بستر شبکه به صورت کابلی یا بی سیم ( وایرلس ) و نصب برنامه های تخت شبکه نیازمند طراحی می باشد تا بهترین قابلیت ممکن با حداقل امکانات و هزینه را در اختیار داشته باشید.

در این راستا شرکت هلویار با اعزام نیروهای مختصص و کارشناس خود به محل شما این امکان را برای شما فراهم می سازد. شبکه های کامپیوتری راهی برای استفاده بهینه از پتانسیل های کسب و کار است شما می توانید با نصب شبکه از تمام قابلیت های مجموعه خود به بهترین نحو بهره ببرید. با اجرای شبکه می توانید به هر کامپیوتر، سخت افزار و فایل هایی که در شبکه است، دسترسی داشته باشید همین امر موجب سرعت بخشیدن به کارها شده و سهولت در فرآیند کارها را حاصل می کند.